Business development

Zet je product of dienst in de markt met iSpore

Je hebt een nieuw product of dienst ontwikkeld. Duurzaam en innovatief. Nu zoek je de juiste strategie om dat product of die dienst in de markt te brengen. Of – een andere uitgangspositie – je wilt nieuwe kansen in de markt verkennen om je huidige propositie te verbreden. Bij al deze bedrijfsontwikkelingen kun je iSpore goed gebruiken.

De juiste commerciële strategie

Voor het ontwikkelen van de juiste commerciële strategie gaan we op zoek naar het juiste aanbod voor de juiste doelgroep. Hierbij werkt iSpore samen met partners die gespecialiseerd zijn in onder andere branding en marketing, zodat je alle tools hebt om jouw bedrijf naar commercieel succes te leiden. De twee doorslaggevende factoren zijn altijd: het juiste aanbod en de juiste doelgroep

Het juiste aanbod

In ons onderzoek naar het juiste aanbod zoeken we antwoorden op in ieder geval deze vragen:

  • Hoe kunnen we jouw propositie beter laten aansluiten op de wensen en behoeften van jouw doelgroep?

  • Is deze propositie actueel en toekomstbestendig?

  • Hoe kunnen we jouw propositie verbreden of juist specialiseren?

De antwoorden geven inzicht in de kwaliteit van je huidige aanbod en de potentie van nieuw aanbod bij nieuwe en bestaande markten.

De juiste doelgroep

In ons onderzoek naar de juiste doelgroep staan andere vragen centraal.

  • Hoe sluit je propositie aan op de wensen en behoeften van de huidige doelgroep?

  • Zijn de kenmerken van je doelgroep actueel en toekomstbestendig?

  • Hoe kunnen we je doelgroep verbreden of juist preciseren?

De antwoorden hierop maken het mogelijk om het aanbod op de huidige doelgroep aan te passen dan wel het aanbod bij nieuwe doelgroepen te introduceren.

OF
OF